L’hort urbà de la terrassa amb neu: hivernacle

25 Feb

Com tots sabeu, aquest cap de setmana hem tingut un temporal de neu a la costa de Barcelona.

Quan em vaig llevar Dissabte a les 7:15 del matí, vaig trobar l’hort urbà de la terrassa així:

Hivernacle hort urbà amb neu

Tot i que a la foto sembli que hagi estat un desastre, no va ser així i l’hivernacle de l’hort urbà va funcionar perfectament.

Una vegada va passar la tempesta forta, vaig espolssar la neu de la tela tèrmica i les hortalisses de l’interior semblaven «tan fresques»

Hivernacle hort urbà amb neu

Com podeu veure, al fons tenim la Conreria tota nevada.

Al migdia va finalitzar tot. Va sortir un sol explèndid i vaig aprofitar per obrir l’hivernacle i que les verdures s’alimantessin de l’astre sol

Neu a Barcelona 23 febrer 2013

Diumenge es va llevar fred, amb una temperatura de 2ºC La malla tèrmica seguia fent la seva funció. El dia va ser radiant i els meus nebots, l’Eric i en Biel, van aprofitar per fer una visita del meu hort urbà (es van menjar un rava cada un!!)

L'hort urbà a la terrassa

Si vols saber com vaig fabricar aquest hivernacle, visita aquest enllaç!

Salut i bona collita!!

Deja un comentario

ComPotsblog

Testos biodegradables i compostables

Menjar sa és benestar

Comença el camí cap a una vida saludable

l'aventura de l'hort

URBANIC - Cultiu Urbà i ecològic en taules de fusta per hort urbà

El meu hort

URBANIC - Cultiu Urbà i ecològic en taules de fusta per hort urbà

Huerto ecológico en la terraza o balcón de casa

URBANIC - Cultiu Urbà i ecològic en taules de fusta per hort urbà