L’hort urbà ecològic a l’escola

27 Feb

Divendres passat, vaig tenir la possibilitat de realitzar una xerrada als nens de P5 de l’escola Tiziana de Tiana sobre l’hort urbà ecològic.
Primer van ser ells els que em van fer una sèrie de preguntes que ja s’havien preparat prèviament a classe sobre la meva feina i com la desenvolupava.

L'hort urba a l'escola
Acabada la sessió de preguntes, els vaig passar una presentació en un projector. El vaig preparar de manera que tots poguessin participar i així mantenir la seva atenció (una mica complicat quan el que t’expliquen ni et va ni et ve) El meu pla va funcionar, i entre els diferents tipus de cultiu, l’humus de cuc, la fibra de coco i si les bestioles de l’hort si són bones o dolentes, els vaig mantenir bastant entretinguts.
Per finalitzar, vam prepar el substrat per fer un planter.

L'hort urba a l'escola

Vaig fer uns gots de plàstic (amb el logo de l’empresa per tal que després ho veiessin els pares) on cada nen va sembrar les llavors d’enciam meravella i tomàquet marmande.

L'hort urba a l'escola
Per finalitzar, van realitzar-me una sèrie de preguntes lliures: de quin equip sóc, el meu número de telèfon (es veu que el dia abans havien anat els bombers i els van parlar de la importància de demanar el telèfon … jajaja) i em van dedicar un sonor aplaudiment com comiat .
La veritat és que ha estat una experiència molt positiva i el mateix dia vaig rebre una trucada per realitzar la mateixa explicació al col · legi Hamelin d’Alella.
Espero que sigui la següent de moltes altres.

URBANIC – Taules de cultiu urbà en fusta

Deja un comentario

ComPotsblog

Testos biodegradables i compostables

Menjar sa és benestar

Comença el camí cap a una vida saludable

l'aventura de l'hort

URBANIC - Cultiu Urbà i ecològic en taules de fusta per hort urbà

El meu hort

URBANIC - Cultiu Urbà i ecològic en taules de fusta per hort urbà

Huerto ecológico en la terraza o balcón de casa

URBANIC - Cultiu Urbà i ecològic en taules de fusta per hort urbà